ساخت مسکن مهر گلستان تحقق یافته است

ساخت مسکن مهر گلستان تحقق یافته است

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: تاکنون 53 درصد از برنامه های ساخت مسکن مهر در استان تحقق یافته است.

 

عادل مصدقی افزود: از سال 86 و با اجرای طرح ملی مسکن مهر تاکنون هفت هزار و 609 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان گلستان به بهره برداری رسیده است. وی ادامه داد: در دهه فجر امسال نیز، هشت هزار و 394 واحد دیگر در شهرهای بالای 25 هزار نفر، شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و در بافت های فرسوده استان به بهره برداری می رسد.

به گفته مصدقی، در استان گلستان برای ساخت 48 هزار و 700 واحد مسکن مهر برنامه ریزی شده که بناست 33 هزار و 200 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، 10 هزار و 500 واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و پنج هزار واحد نیز در بافت های فرسوده استان ساخته شود.

وی اضافه کرد: 22 هزار و 481 واحد خودمالکی نیز در 9 شهر بالای 25 هزار نفر جمعیت استان هم چون آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، علی آبادکتول، کردکوی، کلاله، گرگان، مینودشت و ... در حال اجراست. وی گفت: از 33 هزار و 200 واحدی که در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان در حال ساخت است با 33 هزار و 395 واحد عقد قرارداد شده و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

وی ادامه داد: اگر چه در برخی مناطق استان ساخت واحدهای مسکن مهر با تاخیر مواجه بوده اما با پیگیری های جدید، روند ساخت آن ها شتاب خوبی گرفته و بر اساس برنامه زمان بندی شده به بهره برداری خواهند رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 1:19 ] [ مصطفی ]
[ ]